Fuzje na rynku motoryzacyjnym nie są niczym nowym

Fuzje na rynku motoryzacyjnym nie są niczym nowym, warto wrócić do tego tematu gdyż na przestrzeni ostatnich lat niejednokrotnie mieliśmy okazję usłyszeć, jak większa czy stabilniejsza firma przejmuje dużo słabszą. Oczywiście ogromne znaczenie w tym zakresie ma zawsze kondycja czy sytuacja finansowa jednej z firm, doskonałym tego przykładem może być Nissan jaki przejął Mitsubishi jednak co ciekawe pozostawił tą drugą firmę działającą oraz funkcjonującą pod oddzielnym co do tego szyldem, co to oznacza? Mianowicie sytuację w której de facto jedna z firm działa i funkcjonuje jako marka motoryzacyjna, która de facto znajduje się rękach potencjalnego właściciela. Pewnie, że przykładów Mitsubishi jak i Nissana jest bardzo wiele, fuzje to niekiedy ratunek oraz okazja dla jednej z firm do dalszego funkcjonowania i działania, z zachowaniem pewnej odrębności a raczej wręcz zmiany właściciela na nowego. Warto zatem spostrzegać fuzję na rynku motoryzacyjnym jako coś adekwatnego, niezbędnego oraz koniecznego co do czego nie ma jakichkolwiek wątpliwości.

Comments are closed. Posted by: admin on